Äntligen!

Hej på er!
Vilken trött dag det varit. Började kl 8 i dag, och klockan ringde halv 6. ;)
 
Men dagen var rätt kort, hade bara två föreläsningar var av den ena va jätteintressant, men under den andra höll vi på att somna, Hahah! 
 
Va hemma lite efter ett, och somnade så gott i sängen. Vaknade av att Rasmus kommit hem. Och sen körde vi till Emporia för att äntligen köpa min nya dator, en MacBook Air. Så jag längtat! ❤️
 






Postat av: Maria

Följt dig jättelänge på youtube så det känns nästan som jag känner dig haha Skoj med ny data, jag ska nog iväg och köpa en idag :)

Svar: Åh vad kul att du följt mig så länge! :D ja jag älskar verkligen den, så om du ska köpa en tveka inte! Du kommer älska den!
Kajsa Holmdahl

2014-09-14 @ 10:07:49
URL: http://mialilla.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0