Min helg

Hallå på er!
Så va denna helgen över, men jag har gjort en massa saker, så den va inte helt bortkastad!
 
I fredags blev det en runda till Malmö för att köpa godis, haha ja ni hörde rätt! Men inne på svågertorp finns en godisaffär som har typ all sorts lösgodis, den är bäst ;)
Så det blev en chillkväll framför tv.n. Jag, mitt godis och sen hjärtat också såklart.
 
På Lördagen ringde kl halv 8, men jag vaknade redan halv 7, usch! Men jag och mamma skulle stå på loppis, och skulle vara där kl 9. 5 timmar senare och 160 kr i vinst, körde jag hem för att säga hejdå till Rasmus som skulle iväg med ett gäng och fiska.
Så kvällen/natten spenderade jag själv här hemma, men det gjorde inget alls! För jag beställde hem 12 bitar sushi som jag smaskade i mig framför Twilight. :D
 
Och i dag blev det sovmorgon enda tills tösen kom och jamade mig i örat "nu får du bannemig gå upp". 
Och jag satte mig för att försöka ge mig på skolarbetet igen, utan resultat. 
Så halv 5 var jag så lack på skiten att jag bestämde mig för att dra ut och springa en runda.
Sagt och gjort, sprang milen på 1h 17min, utan att stanna!! Fan vad grym jag är! :D
 
..Nu blir det hopp i sängen, lång dag i morgon. 
Natti natti.
 
Lösgodis i massor!
Loppis! 
 
Jag är besatt! Så jäkla gott är det! 😍









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0