Celsius in my heart

Hej vänner!
Då va det Torsdag och snart är helgen här! Och det är jättemycket kul som händer de kommande dagarna. 
I morgon blir det födelsedagsfest för Linus & Josse, sen på Lördag blir det såklart träning, och sen på söndag är vi ett gäng som ska in till Malmö för att äntligen se Hunger Games: Mocking Jay Part 1. Åh vad jag längtar ihjäl!
 
Men men, i morgon blir det att fixa present till Josse och sen åka ut till förskolan och hämta papper som föräldrarna skrivit på. Ska ju dokumentera barns lek nästa vecka, så behövde få föräldrarnas godkännande. :)
 
Men nu ska jag dricka upp min Celsius som Rasmus kom hem med till mig  ♥, sen ska jag förbereda mig för träning! 
 
Puss och kram. 
 
 
Fick även tonat mitt hår igår också, Bye bye utväxt.     


Postat av: Två följare genom åren

Hej! Kan du inte lägga upp en ny video på youtube snart?

Svar: Två uppe nu.
Kajsa Holmdahl

2014-11-20 @ 20:34:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0