Round and Round it goes

Hallå på er!
Vilken dag det varit, är det inte grupparbete så är det historisk rundvandring i stan. Haha, ja man får väl säga att timmarna i skolan varit grymt roliga idag! Längtar speciellt tills på Tisdag, då vi ska redovisa ett jätteroligt grupparbete i Religion! 

Annars då? Tja det blev fem sega timmar på jobb nu i kväll, och sen en liten runda med bilen. Brukar alltid köra en runda efter jag slutat jobba, mest för att rensa tankarna. :)

Så nu ska jag strax hoppa i säng, har sovmorgon till 11 i morgon.
Lyckost mig va. ;)

Mellis i skolan
Knäckemackor med skinka, sallad, gurka & paprika.
Ett päron, och vatten så klart.

Lunch efter skolan
Omelett med wookgrönsaker och stekt bacon!








Postat av: linda

klart det går nästa sommar 2015 kommer du ha så platt mage med rutor :) det kommer tro mig :) kram skit i alla haters bara avis

2014-03-23 @ 16:00:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0