Jag är behörig

Hej på er!
Alltså så fin himlen var i går när jag kom hem från jobb. Jag älskar hösten/vintern med inget slår ju sommarkvällarna, love them!

Jag tänkte som sagt bara skriva lite snabbt igen. Händer inte så mycket i mitt liv just nu, men så är det ibland. Och det är skönt att bara glida med och njuta av att man inte har några måsten eller läxor eller några planer alls. Jag älskar att bara vara!
Dock så ska jag iväg på fest med Elli på lördag, så jag ska ner och fixa en BH ( jätteintressant va!) för jag är i stort behov av en axelbandslös, så det ska jag hitta på i dag. Och sen blir det så klart jobb i kväll. 

Detta inlägget blev lång, och det jag egentligen skulle skriva var att jag äntligen är "behörig" för högskolan= jag har betyg för att kunna söka högskola! Så underbar känsla! 

Alltså denna solnedgång.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0