En stressig dag.

Hej på er, vilken stressig dag detta blev då! 
Fast än min dag inte började förens klockan tio, så var det sjukt segt att ta sig ur sängen. Plus att jag har den sjukaste träningsvärken i rumpan idag! (=rulla ur sängen).

Men upp kom jag, och sen har dagen bara rullat på.
1 1/2 timme samhällskunskap, en timmes lunch och en god sub i magen. Sen 1 1/2 timme religion.
..Har för övrigt ett tre sidigt arbete att lämna in tills på Söndag, panik då jag jobbar typ hela helgen! Men det löser sig! :D

Skolan slutade 10 över två, och efter det begav jag mig till blodbussen för att lämna blod för tredje gången, duktig flicka. En matcheck och en t-shirt rikare.

Efter det, hem i 45 minuter innan det va dags för 4 1/2 timme på jobb. Och jag måste bara säga att mina arbetskamrater är BÄST! (Ja Lotta speciellt du, din toarulle ;) )

Så nu ska ja ta en go dusch, och sen totaldäcka i sängen efter en grymt bra men stressig dag!

Natti natti.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0