Torsdag 18.e December

Detta har varit världens segaste dag! Och regnet har öst ner hela dagen, usch och fy.
Mitt liv är rätt enformigt just nu känner jag, och jag kan inte bärga mig tills det händer något roligt. Och det roliga börjar faktiskt redan i morgonbitti, för då ska jag träffa världens bästa Paulina, som är hemma under jul och nyår! Tjohoo så kul!!

Vi ska äta lussebullar och bara, bara prata! Vi båda har mycket som vi behöver få ur oss. Så jag hoppas hon bakar många lussebullar, haha, för vi kommer sitta där ett tag ;)


Annat kul som händer de kommande dagarna är:

Söndag: Åka till Dannmark med pappa & Rasmus. Fixa lite dricka till nyår.

Måndag: Åka till farmor och farfar med Maja för att fika. 

Tisdag: Ut och fixa de sista julklapparna. Sen hem till mamma för lillejulafton och uppesittarkväll.

Onsdag, julafton: Lugn och skön jul hemma hos pappa med syster. Och senare kommer även Rasmus och Majas pojkvän

Så mycket kul som händer!
Nu kallar sängen på mig.
Puss 








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0