Sista dagen på 2014

Godmorgon!
Jahap, då va det sista dagen på detta året! Helt sjukt att 2014 är slut egentligen.
Men jag är redo för 2015 nu känner jag.

Det har varit ett riktigt "kämparår" detta, men det har gett fantastiska resultat, och jag kunde inte vara mer tacksam!

Idag firas det nya åren in med några vänner här hemma hos oss, och jag känner på mig att vi kommer avsluta 2014 med bravur.


Sen för övrigt så var jag iväg hela dagen igår med min grupp och jobbade på ett arbete vi har till skola. Superroligt, och kreativiteten tog över helt! Jag menar vem bygger ikeas hylla "expedit" i papp? Jo jag! Haha.
Vi ska bygga en förskolemiljö som vi skulle vilja jobba i. :)

Men ja, vi hörs säkert under dagen. Tänkte försöka hinna spela in en video idag också. (Kommer upp i morgon!)

Puss

Så himla roligt!! Och Andrea hade massor med pyssel.

Min kreativaådra sprängdes idag.








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0