Musikhjälpen

Hej mina fina!
Här ligger jag i min sköna säng nytränad, nyäten, nyduschad, insmord och kollar på musikhjälpen 2014! Alltså är man peppad eller?! :)

Ska strax släcka och förhoppningsvis somna snabbt. 
I morgon väntat ett basmöte på skolan, där vi ska diskutera lekar som vi ofta lekte när vi var små.

Vad brukade ni leka när ni va små? Jag lekte sjukt ofta affär! Gjorde en egen kassaapparat och pengar ute hos farmor och farfar. 
Och farmor sparade gamla förpackningar som vi fick leka med :)

Så det är vad som händer i morgon, ska även fixa några fler julklappar och sen blir det så klart träning!

Natti natti 
Jag, Rasmus & Emil i Söndags. 

Julklappsspelet!! Taggad!

Hahaha, mina julklappar!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0