Influensa?

Hej mina vänner!
Alltså är detta typiskt mig eller? Trodde jag varit sjuk tillräkligt denna hösten, men nej tydligen inte!
Jag har åkt på någon magsjuka eller influensa, skjut mig! :(
 
Sitter just nu och försöker få i mig lite musli, bara musli, ingen fil till. Åhhh! Sen är jag så tråkig att jag kollar på Nobelmiddagen också, helt ärligt?! Hahaha! 
 
Så här ska jag ligga i morgon också, och förhoppningsvis vara frisk tills på Fredag. 
Vi hörs.
Puss 
 
 
Och sen ska jag svara på en kommetar om Youtube.
Jag är så himla glad att så många faktiskt vill se det jag gör, det uppskattas sjukt mycket. 
Men just nu får youtube mig att må väldigt dåligt. Det är så mycket krav, och jag sätter lite för hög press på mig själv. Man jämför sig med andra, och blir aldrig nöjd.
Så jag har tagit en paus från Youtube tills vidare. Vill inte göra något som får mig att må dåligt.
Hoppas alla ni fina prenumeranter förstår, och jag hoppas att jag är tillbaka snart igen. ♥ 
 
 


Postat av: Youtube-fan

Självklart förstår vi, du är en superfin människa ska du veta! ❤️

2014-12-12 @ 22:52:22

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0