In your head, zombie zombie!!

Hej på er!
Kan ni tänka er att jag kollar på en zombiefilm ju nu?! Ja det är bara Zombieland, men ÄNDÅ! haha, åhh jag blir så mobbad av mina vänner för min zombieräddsla ;)
Men, den som köper "Zombieöverlevnad- din guide till apokalypsen" till mig, ja det kommer nog vara min bästa vän typ forever, och jag erbjuder även skýdd efter att jag typ blivit expert på zombieöverlevnad. ;)
 
..Haha, nej skämt och sido här, har lite småtråkigt i kväll så lätt att det skenar iväg.
Jag är förresten frisk nu, och vi gissar på att det va en snabbvertion av vinterkräksjukan, man tackar! Och nu har även Rasmus fått det, god J*vla jul eller något sånt. Well, tur det kommer nu och inte om typ 1 vecka!
 
Tråkigt någon? Hahahaha, dör!!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0