En chill Lördagkväll

Haeej!
Vilken kort dag detta blev. Då jag somnade gott i sängen vid två tiden och Rasmus i soffan, och vi inte vaknade förens kl 6. Men så är det, och jag ser fram emot morgondagen mer faktiskt. 
För i morgon ska vi på lite julmys uppe hos Rasmus syster i Småland. Ska spela julklappsspelet och lite sånt. Så det är vad jag underhållt mig med i kväll, slagit in massa julklappar!
 
Och sen har det bara varit chill hela kvällen. Kalla mig en ung pensionär, men jag tycker faktiskt det är rätt skönt att bara vara hemma på helgerna ibland, who agrees with me? ;)
 
Så nu ska jag kolla på en film, Rasmus håller på att leta julklappar, så jag får väl se filmen själv.
 
Puss och kram
 
 

 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0