Liten och grå

Hej på er!
Att veta att klockan ringer om 4 timmar gör mig inte ett dugg peppad! Fan alltså, vill inte säga att jag ångrar mig, men jag lär vara helt död i morgon. Speciellt med tanke på hur jag vänder på dygnet var och varannan dag!

..Sen fick jag se mitt jobbschema för nästa vecka..säger bara som så, jag kommer leva på powerwalks! Jag jobbar hela, HELA nästa vecka..well well mer pengar till mig, och det är på en ny restaurang så att :) ..men jag vill träna på Friskis ju :/

Men nej rent allmänt känner ja mig jäkligt bitter just nu. Känner mig ful, tjock och allmänt grå. :/
Behöver sova men kan inte!

Nej Gud vad bitter jag är då!! 
Nej, nu ska jag lyssna på lite musik i mina snygga hörlurar och peppa för tre awesome dagar i huvudstaden! Wohooo! :D :D


Postat av: Paulina

Man får vara bitter ibland. Men aldrig att du är ful, tjock eller det minsta grå! Se så långt du kommit och hur mycket du kämpat!
Du är snygg, fit och färgglad! :)

2013-10-09 @ 07:38:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0