Julabstinens i Oktober, ja då är allt som vanligt då.

Hej på er!
Jag kan inte beskriva hur glad jag är att veckan är över! Har jobbat konstant, och är så sjukt trött!
Ikväll blir det ett pass till, men sen är jag ledig i hela två dagar! :D
Bokade föresten in en Gekåstripp tillsammans Rasmus,Linus och Josse den 9 november, så nu ska här spenderas pengar! :D ( läs: köpas julklappar)
 
Och på tal om julklappar...JAG HAR JULABSTINENS! -.-'  ..satt och lyssnade på julmusik hela dagen i går!
Det bästa är ju att det är min och Rasmus första jul tillsammans som sambos, MYSIGT! :D
Och han har redan bestämt att vi ska ha en riktig gran...fast han är allergisk mot dom, haha :D
 
Men men den som väntar på något gott! :D
 
Sen tror jag inte att jag skrev att jag fått en bil! Kan ni fatta! :D En bil, som är min! :D <3 <3
 
 
 
      
 
Älskar julen ;) <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0