De går bra nu!

Hej på er!
Oj vilken händelserik dag!
Först va jag och gav blod för andra gången, och herre min Gud vad ont det gjorde! Men jag fick ett fint badlakan som tack. :) ;)
 
Sen blev det några timmar på jobb, och jag fick lära upp en tjej i kassan. Jättekul men lite svårt då man gärna vill börja pilla med beställningen själv, haha! 
Sen fick jag en bok som jag ska läsa igenom, för jag ska nämligen bli utbildad till handledare, vilken typ betyder att jag (och några till) kommer lära upp de nya som börjar hos oss. :)  ( well, jag får en snygg skjorta iallafall ;) )
 
Sen till det roligaste i dag! Jag ska till Stockholm på Onsdag, med några från jobb. För vi ska på utbildning i tre dagar! Åh så galet kul det ska bli!! :D
 
Anyway, får väl gå och lägga mig nu så jag orkar med morgondagen :)
Puss och kram
Det gör ont, men det är för en god sak.
Börja ge blod, så hjälper du en annan människa.


 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0