So much to do, so little time

Hejsan hoppsan!
Trodde nästan att det snöat i morse när jag gick ut till bilen, men attans att det bara var frost.
Men så kallt som det är just nu, så lär snön komma vilken dag som helst :)

För övrigt så har jag nyss varit i skolan, fick reda på att provet jag pluggat som fan till inte blir av, men hallå?! :( 
Well, kunskap kan ingen ta ifrån en så det så!

I morgon väntar lite städning och fix, och ska även få Tösen steriliserad, så hon sluta jama som en tok! Har lite dåligt samvete för att hon behöver ha tratt på sig efteråt :/
I morgon tänkte jag även gå och se på min gamla teatergrupp som har uppvisning, får gå själv för Rasmus vägrar följa med ;) 

Men nu ska jag gå på jakt efter lite julklappar.
Hörs! <3
Jag och min finis <3





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0