En natt på jobb..trött ;)

Hejsan svejsan! En småtrött Kajsa skriver.
Slutade jobba för typ en timme sedan, och har precis tryckt i mig lite tidig frukost + en god lussebulle ;). Jobbade 22-06 i natt, men vi hade som tur var inte så mycket att göra, skönt. :)
 
Just nu sitter jag i soffan och kollar film, vill gå och lägga mig men kommer inte få sova många timmar om jag känner min pojkvän rätt ;)
 
Iallafall, till något roligare! I förrgår (fredag) var jag hos Marina med några kompisar och hade glöggkväll. Riktigt mysigt och hon bjöd på en massa gott. Måste säga att jag verkligen älskar mina vänner <3
 
Men nej, man ska väl gå och lägga sig? Vi får gäster i kväll så man måste ju vara pigg tills dess. 
 
Puss och kram
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0