Äntligen!!!

Whats up people!
Äntöigen och menar äntligen är denna helgen över!! Den har varit riktigt kämpigt, med många timmar på jobb.

Och jag är ledig i morgon, OCH ledig från skolan också! Oh happy day!! Sen ska jag även träffa Pau för en härlig powerwalk och sen ska jag dessutom träna IW i morgonkväll också, VILKEN DAG!! :D

Och för att avsluta denna helgen ska jag ner en runda på gymmet och träna, woop woop!
Stat on top...
( halebop..HAHA, va bara tvungen!)



Postat av: Anna

Du inspirerar mig jätte mycket med ditt positiva tänk för träning. Jag håller på att gå ner i vikt, men det är så tråkigt att tänka på att man ska äta rätt, 5 gånger om dagen, och bara nyttigt. Hur gör du med mat, unnar du dig själv också typ godis, chips, läsk? :).

2013-04-21 @ 23:59:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0