Dagens Frukost

Hej och god morgon på er!
Vaknade av en kurrande mage, så jag for upp direkt och fixade frukost. Lyxade till det med scones i dag, gott gott!
Han med att slänga in en maskin tvätt också.

Nu sitter jag med samhällsboken uppslagen, och Nyhetsmorgon i bakgrunden. Skulle kunna fokusera lite bättre om dom inte haft en stor fågelspindel i bild typ hela tiden, usch! Dock så är jag så nyfiken så jag måste fortsätta kolla.

Ikväll är det äntligen träning också, längta! Ska Boxas till tusen!


nybakade scones
filmjölk med musli
kaffe
Ett glas mjölk


Postat av: emma svensson!

Svar: Nej jag vet inte riktigt. tipsa om din blogg på olika sidor kanske :)

2012-10-23 @ 09:29:17
URL: http://emmaskarolina.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0