Tisdag 6.e November

Hej på er.
Har blivit galet dålig på att blogga, får ta tag i det känner jag.
Iallafall så blev det skola i dag, lite smått jobbigt att komma tillbaka efter ett skönt lov, men det gör inte så mycket. Bokade tid med syo och ska planera lite hur jag ska göra till våren. Måste läsa matten och en kurs till, jobbigt detta, men jag tror att jag vill läsa historia B, eller som det heter nu Historia 2b. Jaja det kommer bli bra.

Kan dock förstå att folk..inte tror att jag ska fixa något..men jag ska ju fixa det. Fan ska sluta berätta saker för folk..

Jaja, det blev boxning i kväll..bästa på hela vecka! Är lite smått ledsen för att jag inte kommer kunna träna det på hela december, jobbar varje tisdag :(

Nej ni får ha det så bra, vi hörs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0