Fredag 2.e November

Hej på er.
Dagen har varit fullspäckad så jag har inte ägnat en tanke åt bloggen, men så blir det i bland.
Mötte upp Paulina för en fika och 2 timmars powerwalk, hann med att prata om allt mellan himmel och jord.

Sen åkte jag hem till pappa för att hämta Zpike, han ska bo hos mig till på måndag. Lycka till i min lilla etta.

Iallafall så spenderades kvällen på jobb, och jag vet inte vad det är för fel på folk. Brukar aldrig bli arg när det gäller mitt jobb. Men ikväll va det inte kul, bara otrevliga människor. Helt ärligt, hur tänker ni när ni handlar på donken? Ser ni oss som jobbar där som skit, som en bunke losers?
För så kände jag mig i kväll..

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen kolla på en film. Är ledig fram tills på Tisdag, och för första gången är jag glad för det :(




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0