Fredag 29.e April

Hej på er! Fredag idag och i morgon är det valborg. Alltså att det redan är Maj och snart sommar är ju helt galet!
Det var nyss Mars och jag var gravid! Tänk så fort tiden går när man bara hänger med.

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på en relativt nöjd Wilja som ligger bredvid och jollrar en massa. Tänkte försöka få i mig en tidig lunch så jag slipper stressa innan det är dags att hämta Lowe på förskolan.

I morgon är det Valborg och vi ska ha kompisar över på grillknyte, vilket ska bli himla trevligt! Tror dock inte det blir något majbålstittande i år. Men det gör inte så mycket.

Nu ska jag dricka upp min nocco och underhålla lilla damen som blir hela 6 veckor idag!

Puss och kram!


(null)
Vi åkte till Revinge för att gå på Regementets dag. Det var kaos!! Över 20 000 människor! Vi satt i 2 timmars bilkö ut där i från.
Tror min min säger allt, trött och mör..Var dock väldigt stolt över Lowe som satt så stilla och fint i sin bilstol och tittade film på min telefon.
Fick hoppa bak mellan dom för att kunna mata Wilja. Men det gick, haha..

(null)
Denna lilla skrutt som blir hela 6 veckor idag!
Åh, denna tid som springer iväg. Men jag är ju, som jag var med Lowe, så himla nyfiken på vem hon kommer bli när hon blir större.
Tänk att man aldrig är nöjd, man vill ha henne så här pluttig och kan ändå längta massor tills hon är så stor att hon och Lowe kan börja leka.

(null)
Ni två ❤️
(null)
Var hemma hos min syster en eftermiddag. Lowe lekte superfint och Wilja sov, så jag satt och njöt av en kopp kaffe och han prata med Maja. 
(null)
Lowe mös upp sig i Majas soffa och tittade på film medan han fikade på blåbär.

(null)
Såhär satt Lowe och tittade på film en eftermiddag. Han börjar acceptera Wilja mer och mer. Tror dock han tycker hon är lite jobbig som skriker en massa, då han är väldigt snabb med att säga att hon ska ha nappen, hahah!


(null)
Va ute en runda på jobb för att hälsa på och visa upp Wilja. Jättekul att komma ut där om än lite konstigt så klart. Är så inte redo att börja tänka på jobb just nu. Vill vara mammaledig läääänge!!
(null)
Sötaste lilla tjejen.

(null)
Att hitta tiden att sy är så sjukt svårt förtillfället! Antingen är båda barnen vakna eller så sover dom i skift. Sen har Wilja varit så missnöjd de senaste kvällarna, då har bara amning & närhet funkat..
Det är lite jobbigt när inte tiden räcker till en själv, men försöker se det positivt att jag kommer ha hela livet på mig sen..och dessutom ha två barn att få sy till.








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0