Senast skapade syprojekt

Att sy kläder är verkligen mitt sätt att varva ner. Lite mindfulness över det.
Speciellt i stunder som allt bara är kaos här hemma, så lääängtar jag lite efter efter att sätta mig i syskrubben och bara skapa!

Här är mina senaste alster.
Jag brukar ju klippa massa olika mönster/tyger på samma gång, och stoppar sen det i olika zippåsar, sen tar jag dom efter hand som jag blir färdig med plaggen. 😄

(null)
Denna fina overall sydde jag till Wilja. Perfekt inför hösten. Kanske att hon kan ha den till våren också, den är rätt stor nämligen.

(null)
En utmaning.
 Att sy Blixtlås, men jag gjorde det och gjorde det BRA!
En kofta till Lowe blev det.

(null)
En liten mini-kollektion till Wilja.

(null)
Lyckligast var Lowe när han fick denna tröjan kan jag säga.

(null)
Hängselbyxor(?) och en enkel vit body blev det till Wilja. Dock va byxorna aningen stora, så dom får vi använda om några månader.

(null)
Fick en fråga om jag kunde sy en Doppresent till en 1-åring. Visst kunde jag det.
Denna ska hela vägen ner till Makedonien.

(null)
Ja och hösten är ju äntligen här!
Nya mössor till barnen är standard.
Mysigt att ha två att sy till nu ❤️❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0