The bags under my eyes are Chanel

Hej från en extremt trött nybliven tvåbarnsmamma..
Natten i natt kvalar nog in på plats nummer ett just nu.. tror jag snittar två timmars sömn. Wilja har vaknat en massa, Lowe har kommit in till oss och ja bara allmänt kaosigt.

Så vi har iprincip dragit oss igenom denna dagen. Lycklig var jag när barnen sov middag på samma gång, så jag själv kunde slumra en timme.
Man vet att sånna här dagar/nätter inte är för alltid. Men det är tufft när man är mitt i det.

Iallafall så är det påskhelg nu och vi var hos mamma en runda igår. I morgon ska vi bara vara hemma och på söndag kommer pappa, Maja, Andreas och Dante hit på middag. Mys!

Här kommer även lite bilder från de senaste dagarna.
(null)

En styck liten tjej som jag inte fick lägga ner. Tacksam till tusen för bärselen vi köpt. Den används flitigt just nu ❤️

(null)
 
Vi badade Wilja för första gången i veckan. Riktigt skeptisk tjej, men tillslut njöt hon faktiskt.

(null)
Lowe hade påskfest på sin förskola. 
Så lycklig kille som fick använda mitt smink.

(null)
Försöker hitta all tid jag kan där jag kan sitta och sy lite. Svårt stundtals men jag vet att det kommer tider sen där det finns mera tid för ens hobby.

(null)
Jag varvar kaffe och nocco vissa dagar, haha!
(null)
Vi tog lådcykel på en tur tidigare i veckan för att fota Lowe och plocka påskris.

(null)
Så himla trött mamma och dotter. 

(null)
Fick upp denna bild som minne på instagram. Två år sedan jag började sy. Detta var det första jag sydde.

(null)
Söta lilla älsklingen. Blir tokig på dig vissa nätter. Men sen tittar du på mig och är så himla fin, så jag glömmer allt igen.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0