Påskhelgen & första veckan själv

Hej vänner!
Fredag idag, vilket betyder att jag tagit mig igenom en hel vecka själv hemma med barnen. Eller ja, Lowe är ju sina 15 timmar på förskolan. Men ändå. Bra jobbat till mig! Har haft några psykbryt och stresspåslag..hehe.
Men man får vara snäll mot sig själv och sänka kraven. Man hinner inte allt och det är bara så det är.

Förra helgen var det påsk, och här kommer lite bilder från de dagarna och några från denna veckan.

(null)
På Torsdagkvällen åkte jag och kidsen hem till min mamma, för Rasmus skulle på killkväll.
  (null)


(null)
Påskafton och det va tivoli nere i stan. Trodde verkligen inte att Lowe skulle åka något, då han va så ledsen senast han satt i en karusell.
Men nu blev han ledsen för karusellen tog slut och han behövde gå av.
Så kan det vara, haha!
(null)

(null)
Påskharen hittade hem till oss och Lowe fick leta ägg i trädgården.

(null)
Som sagt, första veckan hemma.
Det har faktiskt gått bra! Man ska bara lära sig vad som funkar bäst, för att allt ska flyta på utan bråk och stress.
Känns iallafall som att jag börjar hitta en strategi nu, sen får vi se hur länge den håller.

(null)
Var med Wilja på BVC och passade på att ta mig lite egentid i stan då Lowe hade barnvakt.
Kändes lyxigt och välbehövligt att få lunka runt i affären i lugn och ro.
(null)
Denna lilla klumpen. ❤️
Testade koftan som mamma virkat till henne och den satt som en smäck!

(null)
Tacksam för dessa två, även om jag är tröttare än tröttast och allt går i 190 utan några ordentliga pausen förtillfället ❤️

(null)
Testade även en outfit som jag sytt till Wilja i vintras. Så himla underbart att få se sina egensydda kläder på sitt barn. 

Ha nu en finfin helg och njut av solen!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0