Dagar i April

Hej på er, glad Måndag!
Livet här hemma rullar på, Wilja blev 3 veckor i Fredags och som vanligt förstår jag inte vart ännu en vecka tagit vägen? Jag får lite småpanik känner jag, för tiden går lite för snabbt och snart är min lilla bebis inte så liten längre. Min lilla skrutta, så komplett du gjorde oss.

Iallafall så har Rasmus sin sista lediga vecka nu, sen börjar min mammaledighet på riktigt. Dock blir det nog inte så mycket "ledighet" med två barn ;) 

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.


(null)
Denna lilla killen alltså. Så mycket känslor, tankar och bus i denna lilla kropp.
Vi pussas, kramas, busar & bråkar om vart annat just nu ❤️❤️


(null)
Äntligen fick vi till att klippa Lowes hår. Vi fick hjälp av hans faster + man. 

(null)
Vi var hemma hos Rasmus kollega Camilla förra helgen. Vi åt grillad dovhjort. Det, va, GOTT!!

(null)
Jag hade haft en visualisering under graviditeten, att jag ville se om det gick att ha Wilja i bärselen medan jag syr. 
Det funkade kanon!
Undrar om hon kanske känner igen ljudet från symaskinen sen hon låg i magen? Vem vet? 

(null)
Såhär såg det ut en kväll då jag va ensam med båda två. Som tur är så har jag två snälla barn, eller just då iallafall, haha! 

(null)
I slutet av förra veckan var det soligt & fint väder. Så lite smink fick minsann åka på.

(null)
Sylusten är SÅ stor just nu, försöker verkligen hitta lite tid att hinna sy iallafall något.
Dessa tre byxor fick jag gjort till Wilja.

(null)
Denna lilla sötsak alltså.
Som jag älskar henne ❤️
Att jag fått två så fina barn, dör av tacksamhet!!
(null)
Nu i helgen var jag & mamma på symässan i Malmö. Oj oj, så himla roligt! Första gången jag var där och jag var faktiskt imponerad. Hade hört både ros & ris. Men jag hittade massor med fina fynd.

Tacksamheten över att ha fått en son & en dotter är väldigt stor när det gäller att sy kläder✨ Best of both worlds så att säga.

(null)
Detta myset hade vi i Söndags efter frukost.
Hjälp vad jag bejakar denna bebistiden med Wilja.  


Nu ska jag kräma ur denna sista veckan och njuta av en mysig påsk tillsammans med min fina lilla familj. ❤️
(Nej, jag är inte ett dugg sentimental..inte alls, haha!!)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0