Måndag 15.e November

Hej Måndag och andra veckan som sjukskriven (???). Ja det känns lika märkligt fortfarande. Men ändå rätt skönt, för förra veckan var jag så himla trött att jag i princip körde hem om la mig när jag lämnat Lowe på förskolan. Tror det är vädret som påverkar mycket! Grått och tråkigt..

Men helgen har varit himla mysig iallafall. Här kommer lite bilder från den.


(null)
Något jag älskar med att vara hemma nu är mina och Lowes mornar. Jag har ju noll stress att komma iväg någonstans! Vilket resulterar i att vi har världens mysigaste morgon. 
Vi äter frukost i lugn och ro, sen leker Lowe eller tittar på tv medan jag sminkar mig och gör mig i ordning själv.
Rätt skönt att faktiskt få sminka sig lite så man inte såsar ihop totalt här hemma, haha!
(null)
I fredags var även solen på besök 1-2 timmar under dagen. Hurra!! Det gjorde humöret så mycket bättre!

(null)
Under Fredagskvällen hade vi bjudit hem rasmus föräldrar & syster på taco-kväll.

(null) 
Igår gick jag in i vecka 22. Jag hinner inte riktigt med i denna graviditeten, haha! 
Men lilla loppan rör sig för fullt inne i magen och sparkar till riktigt ordentligt ibland.
(null)
Hittade en bild (höger) från när jag var i vecka 18 med Lowe. Hjälp vilken skillnad det är på dessa graviditeter. Känner mig mycket mindre och smidigare nu än vad jag gjorde då. 
Dock är jag tusen gånger tröttare, haha!
(null) 
I Lördags hängde vi tre ute i trädgården för att röja upp lite och för att sätta upp lite julbelysning.
Lowe var lyckligast då vi även fikade på kanelbulle.

(null)
I går var det farsdag. Vi hade mysig frukost och sen tog vi det väldigt lugnt under dagen. På kvällen kom pappa hit och åt sushi.

Myshelg!
Nu ska jag passa på att fixa lite sen lunch till mig själv medan Lowe sover en stund.
Ha en fin Måndag.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0