En vecka där massa hände

Fredag tjoho!!
Att man kan längta så mycket till helgen även fast man är ledig i veckorna. Men denna helgen blir riktigt rolig då det väntar både fest, adventsfrukost & julskyltning. Så mycket mys!

Idag har jag varit trött som jag vet inte vad. Kan ju hända att jag råkade stanna uppe lite för länge igårkväll, då jag ville bli färdig med en klänning. Är inte 100% nöjd med den än och jag måste försöka få den klar ikväll då jag vill ha den på festen i morgon. Sen på det så har man en galen bebis i magen som har kungfu träning just när man ska sova, Hahah!

Ha en fin Fredag här kommer mina senaste bilder. 

(null)
Vi är nog mer ovänner än vänner förtillfället jag och denna lilla skrutt.
Jag är gravidtrött & han tycker väl jag är skittråkig.. men vi kämpar på båda två och hittar en massa fina & mysiga tillfället ❤️

(null)
Vi åkte ut till skogen i helgen där vi grillade korv. Så himla mysigt, älskar att vara i skogen.

(null)
Lowe älskar också att vara i skogen. Massor med pinnar, kottar & svampar upptäckte vi tillsammans.
(null) 

(null)
Vi ❤️
(null)
Dessa två fina. 
❤️

(null)
Dagen efter skogen vaknade jag & Rasmus upp med en riktigt jobbig förkylning, vi är aldrig Sjuka samtidigt. Men det va bara att pallra sig upp och ut för att underhålla barn 

(null)
Dock var det så fint och skönt väder ute. Så det var bara härligt att få komma ut lite.

(null)
Vi fick fram lite julpynt på vår trappa. Lowe gillade tomten väldigt mycket

(null) 
På kvällen var det 100% soffläge. Rasmus gjorde sin förkylningsdrink till oss. Supergod!

(null)
En selfie så där en Torsdag förmiddag
(null)
Älskar honom SÅ himla mycket ❤️










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0