En fin start på Juni

Halloj i sommarvärmen! 
Ja, sommaren är ju inte min favorit årstid. Men hjälp, vad jag längtat efter solen! Den gör humöret tusen gånger bättre!

Som vanligt så kommer här lite bilder från den senaste veckan.

(null)
Så härligt det är att cykla till & från jobb nu. Denna årstiden är så fantastisk! Sen är det en annan femma när man cyklar i mitten av november, haha!
(null)
En liten kille som är väldigt intresserad när mamma bakar & lagar mat. 
Fick en bakmaskin som vi var tvungen att testa. Lowe hjälpte till att hälla pärlsocker på kanelbullarna.
(null)
Som sagt, detta med att cykla. En morgon cyklade jag rakt in i ett oväder..trodde verkligen jag skulle hinna till jobb. 
Som tur var, så torkade byxorna snabbt, haha!
(null)
Öppning på jobb. Försöker att inte visa hur trött jag är, haha! Tur att det är fri tillgång på kaffe. 
Har känt mig så himla trött de senaste veckorna. Man känner verkligen att det är nära terminsslutet nu. Längtar så till semestern!

(null)
Och i Augusti ska jag minsann bli moster. Och Lowe får en kusin 🥰
Lyckliga mig!
(null)
Åh, denna lilla filur! Har ger mig lika mycket gråa hårstrån som han ger mig kärlek och lycka.
Älskling, att jag får vara din mamma ❤️

(null)
På morsdag fick jag ett äppleträd av Rasmus & Lowe. Hoppas så på att kunna baka massor med äpplepaj i höst!


(null)
En Lördag åkte vi och köpte sibyllamat som vi avnjöt i solen ute vid skårehamn 

(null)
Lowe fick sin första mjukglass. Han va lyckligare än lyckligast, vill jag lova. 

(null)
Jag har fått lov att ställa ut mina kläder på Colorama i i stan. Så himla lycklig.
(null)
Tacksam är bara förnamnet ❤️









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0