Midsommarafton 2021

Jag hoppas att ni hade en fin midsommar igår.  Vår blev ju så himla bra, trots att vi var så stressade..

Iallafall så kände jag mig som a million bucks igår. Var verkligen så nöjd med ALLT! Hår, smink, kläder, krans you name it! Härligt att få känna sig lite fin och uppklädd. 

(null)
Klänningen kommer från Kappahl & kransen har jag beställt från en lokal blomsterbutik 

(null)

(null)
(null)
Vi tre ❤️

(null)
Vi dukade ute på vårt atrium

(null)
Rasmus gjorde ett diy-projekt tidigare i veckan. Vi behövde ett avlastningsbord och det fixade han med hjälp av två eu-pallar och två markstenar. Lite färg på det och tada!

(null)
Vid 16-tiden började kompisarna trilla in. Vi fick dessa fina blommorna & en liten present.

(null)
Dagen till ära så fyllde Jonathan år. Sådan fick så klart ha en fin födelsedagshatt på sig.

(null)
Med alla på plats så dukade vi fram sillbordet. 
Äter inte sill själv men mumsade på allt annat gott.
Körde lite tapas tema och hade gjort laxsnittar och även mini-räkmackor. 
(null)
Efter lite mat så var det dags för dagens första lek. Lagen skulle gissa vilka yrken som gömde sig bakom de omkullkastade orden.

(null)
Sen körde Josse igång nästa lek. Nämligen bäst i test.

(null)


(null)
Tre övertaggade lag som verkligen körde järnet

(null)
Vi skulle bland annat göra en synkad dans till en låt som legat på svensktoppen i minst 1 år.
(null)
Ambitions- och fantasinivån var hög vill jag lova. Här är en synkad dans till "Gabriellas sång"

(null)
Vi körde på ett safecard och dansade till "Du är min man". 
(null)
Sen skulle vi kasta en kortlek i en spann. Ja här var också fantasinnpå topp. Ett lag tejpade ihop förlängningsskaft, vi tog olika band och knöt ihop för att kasta lasso, haha! Och ett lag tejpade ihop kortleken och kastade den mot spannen
(null)

(null)
Vi skulle rita ett porträtt av Josse. Vi hade 1 minut/person x3 att måla, vilket va så svårt! 
(null)
Och Lowe var SÅ himla duktig hela dagen. Är väldigt väldigt stolt över honom ❤️

(null)

(null)



(null)
Ja..vi vann ju inte, haha!


(null)
Efter leken var färdigt så startade vi grillen. Kvällen avslutades med jordgubbar, musikquiz & när klockan slog 00:00 så sjöng vi för Filip som fyller år idag.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0