Måndag igen

Hej!
Då var det ju måndag och ny vecka. Dock så är det ju midsommarafton nästa Fredag, vilket ska bli himla trevligt.

Här kommer i vanlig ordning lite bilder från dagarna.

(null)

Lowe är ju tokig i kanelbullar, så jag var tvungen att kolla om det fanns ett recept på kanelbulletårta. Ja, detta var det jag hittade, haha! 
Jag tror vi gör en vanlig jordgubbstårta istället och har vanliga kanelbullar till.

(null)
Gjorde sommarpresenter till våra blivande förskoleklassbarn.
Blev så himla nöjd över dom.
(null)

(null)
En styck trött tjej, efter några varma dagar på jobb. Vattenflaska är ständigt närvarande vill jag lova. 
Kämpar någon vecka tills snaaart semester!


(null)
Jag & Lowe kom hem i Fredags, båda trötta & varma. Vi lyxade till det med en liten fika. Lowe älskar ju som sagt kanelbullar 
(null)
Jag har fått några sommarpresenter av barnen på jobb. Bland annat denna fina nyckelringen.

(null)
Jag & Rasmus firade 14 år tillsammans i Fredags. Pappa kom och var barnvakt såja & rasmus kunde åka och äta på restaurang.
Fick dessa fantastiska rosor av Rasmus och ett halsband från Edblad.
(null)
Vi år på St Michels vin & tapasbar. Tips, tips!
Så himla god mat och stora tapaser.
Mycket mysigt.

(null)
På Lördagen hade vi en riktigt lugn morgon. Rasmus och Lowe tittade på film i soffan & jag  löste korsord, för ovanlighetens skulll.
Kom en bit, men är inte färdig än.

(null)
Sen skulle vi hem till Mia & Hassen för att fira Mia. Lowe hjälpte henne med paketöppningen.

(null)
Vi tog med vår nya pizzaugn och gjorde pizza. Så himla gott!!

(null)
Och igår åkte jag, mamma & Lowe till Svedalabadet. Det blev inte så mycket badande, då vi alla tre är badkrukor om det är någon grad för kallt, haha!
Men Lowe fick lekt en massa på lekplatsen och vi fick solat när han sov i vagnen.

Bra dagar & mysig helg!
Nu peppar jag för sammanlagt 13 arbetsdagar kvar innan semestern.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0