Snön kom till oss

Hej på er, och hej Måndag. 
Jag sitter just nu i soffan och kollar på tv. Lowes förskola ringde tidigare i förmiddags och sa att han kräkts och var snuvig. Jahap, det va bara att hämta honom, och här är vi nu. Han sovandes i sängen och jag sittandes i soffan. 

Iallafall, så tänkte jag vi skulle kika på lite bilder från helgen. 

(null)
I Fredags blev Lowe hämtad av Mia på förskolan. Vi hämtade honom där hemma på kvällen sen, då var buset i full gång! Haha!

(null)
Lördagsförmiddagen började med mys och lek. Lowe älskar sina bilar, traktorer & lastbilar. Så det lekte vi med.

(null)
Vid halv 2 åkte vi ut till Böste strand för att grilla med pappa, Maja & Andreas. Mysig eftermiddag i solen.
(null)

(null)
Han ni någonsin sett en så fin bild på en semla, haha!
Jag köpte en ny telefon till mig själv i för tidig 30-års present. Jag är väldigt nöjd!
(null)
❤️
(null)

(null)

(null)
På Söndagen vaknade vi upp till ett vitt landskap. Äntligen kom snön! Vi klädde på oss och körde iväg för att åka pulka.
(null)
Vi åkte hem till Mamma & Urpo, där vi även mötte upp Maja & Andreas. 
(null)
Sen begav vi oss bort till pulkabacken. Oj vad roligt vi hade!
(null)

(null)
Senare på eftermiddagen mötte vi upp ett kompispar och deras son, i pulkabacken vid oss. Vi åkte lite, men det snöade så mycket att vi fick gå hem igen. Vi va så frusna och kalla alla tre när vi kom hem. Så det blev dusch, bad & sen soffmys med film. 
(null)
Och denna Måndagen började med vab. Ja vad ska man göra när man har små barn? Dåligt samvete för sina kollegor får man, men känner att det inte är lönt. Har man valt att skaffa dessa små sötsaker så får man vara beredd på att vabba och liknande. Men vi myser i soffan idag & i morgon, sen tar Rasmus över vabben.


Hoppas ni får en fin Måndag. 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0