Några få bilder från helgen.

Helg helg..jag drömmer mig tillbaka till helgen när jag sitter här i personalrummet och smuttar på mitt kaffe. Äntligen Fredag i morgon, tjoho!!

Så här startade förra helgen 
(null)
Vi testade att beställa mat från pinchos. Det fick verkligen alla tummar upp! Så gott och fräscht. 

(null)
Vi hade en liten grabb som vägrade somna på Fredagen. Jag var SÅ trött och han härjade runt med sina leksaker. 
Duktig är han som kan leka och underhålla sig själv, när en annan inte orkar. Haha!
(null)
På morgonen var det full fart igen. Lowe fullkomligt älskar sina bilar. Han radar upp dom uppe på biltrailern, och kör sen iväg med den.
(null)

(null)
Jag kände mig lite Söndags-fab och satte på mig klänning och gjorde en finsminkning. Väldigt nöjd. Vi mös bara runt hemma och gjorde inte så värst mycket.

(null)
Och det va min helg. Fort gick den, men den var mysig ändå. 









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0