En regnig eftermiddag

Hej! Då var det Torsdag och snart helg! Kämpa kämpa! 
Dock så blev ju denna veckan helt upp och ner i och med att jag vabbade halva Måndagen & sen Tisdagen. Hade även kort dag på jobb igår, och slutade redan vid 14-tiden. Och idag har jag haft seminarium för min handledarutbildning nu på förmiddagen. Så det blev liksom inte jobb förens kl 13:00..oh well.

Iallafall, så tog jag & Lowe oss ut en runda i regnet igår. Jag ville testa kameran på min nya mobil och Lowe fick leka med vatten. Win win!


(null)
En styck liten lycklig. Total vägrade vantar när han skulle leka. Mentorer jag det, det finns ju inte några bra regnvantar till så små fingrar..

(null)
Sen lekte vi lite i trädgården. Lowe kollade så att fågelmaten var påfylld.

(null)
Köpte den mössan & tillhörande vantar till Lowe häromdagen. Det behövdes verkligen då han blir så röd om kinderna 
(null)
I på kvällen kom pappa en runda, det blev soffmys framför Bolibompa.

(null)
Fick för övrigt klart denna tröjan till Lowe i förrgår. Blev SÅ nöjd!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0