Dan före dan före dopparedagen

Hej på er!
Oj som jag längtar tills i eftermiddag när Rasmus går på ledigt. Han ska ha semester till mitten av Januari!!! Wohoo!!

Idag har jag & Lowe lite planer och en massa måsten som vi ska fixa.

-städa huset
-handla julklappar till julklappsspelet
-handla lite andra små saker
-göra färdigt köttbullarna
-vika & hänga in sista av tvätten
-kaaanske hinna sy lite 
-äta lunch där i mellan

Ja, majoriteten av dessa saker ska jag göra och Lowe hakar väl bara på liksom, HAHAH!

I morgon ska vi fira lillejul här hemma med pappa, syster, hennes sambo & deras lille bebis. Och på julafton ska vi hem till min mamma. 

Ha en fin dag allihopa och stressa inte för mycket, det blir jul ändå ❤️

(null)
I Fredags ( 17/12) gick Lowe på julledighet. Jag hade pysslat ihopa dessa små presenter till hans pedagoger.
Tycker detta är fantastiskt roligt att göra och dom är så himla bra hans pedagoger, så dom förtjänar allt!
I burkarna är det torra ingredienser till pollykladdkaka sen köpte jag en ansiktsmask & mysiga strumpor. På toppen är det en liten påse med (galet goda) chokladtryfflar!

(null)
Lycklig kille som gick på ledighet?

(null)
Och lilla loppan i magen sparkar rundor för fullt. Jäklar så ont det gör stundtals kan jag säga.
Lowe var mer chill i magen, inte alls lika aggressiv, hahahah!!!
Är redan i v 27!

(null)
Igår åkte jag ut till jobb en runda för att få julklapp av chefen och för att äta jullunch. Kul att få träffa kollegorna igen efter 1,5 månad.

(null)
Min & Rasmus julklapp till varandra i år blev en lådcykel. LÄTT bästa vi köpt!
I Måndags åkte jag & Lowe för att hämta mat på Willys. Allt fick plats i cykeln inklusive barn.
Tänk er denna till sommaren alltså!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0