Ekorrhjulet är igång

Så där, då var veckan igång! 
Andra arbetsdagen för mig, andra dagen för Lowe på förskolan, men första dagen med riktigt schema...oj oj. Ja nu är det verkligen igång måste jag säga, ekorrhjulet. Men det är kul, lite mer trixande på morgonen kommer det bli känner jag. Men det kommer lösa sig till slut är jag helt övertygad om.

Jag lämnade en kille på förskolan som blev skitarg och ledsen på mig, ochbjag ljuger om det inte högg till i hjärtat. Men pedagogerna på toppen och jag ringde till dom nu precis. Då satt loweboxh lekte med pussel & plus-plus. Så det känns SÅ BRA!
Hämtar honom vid 4-tiden och jag kommer rusa från jobb, haha!

Iallafall så kommer här några bilder från helgen.
(null)
Vi åkte till ett ställe för att plocka (palla, haha) lite äpplen. Jag klättrade i träd och..
(null)
Killarna höll vakt.
(null)
Hittade detta löpband mitt ute i ingenstans. Haha, löptur i naturen eller?
(null)
Bakade denna goda äppelpaj. Stulna äpplen (hahaha) smakar bäst.
(null)
Vi åkte en runda rill Torup och tittade på fåren och gick en runda i slottsparken. En fika i det gröna han vi med också. Mysigt!
(null)
Vi fick syn på en liten ekorre i trädet. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0