JobbFredag efter två dagars vab

Hejsan hej!
Två dagar med vab, och nu är man tillbaka på jobb. Kort arbetsvecka eller vad? 
Dock är Lowe inte riktigt kry än, stackaren håller på att få dom där himlans tänderna..och det tar ju sådan tid för kindtänderna att ploppa ut. I förrgår hade har över 39 graders feber och blöjorna var inte nådiga..Och idag skrev Rasmus att han inte ville äta något till lunch heller :/ Jobbigt detta ❤️

Annars har veckan varit bra. Vi har myst hemma i soffan och kollat på film. Jag har fått sytt lite när Lowe sovit, och sen har jag också kunnat åka iväg och träna två pass på Friskis under kvällen. Fantastiskt härligt vill jag lova.

I helgen har vi inga direkta planer. Vi får se hur Lowe mår. Men jag ville så gärna ta med fika och åka till Torupskogen en runda. Vi får se helt enkelt.

Ha en fin Fredag ❤️

(null)

(null)
Lilla fjuklingen. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0