En helg med mycket inbokat

Hej hej!
Så var det fredag igen. Men jag tänkte vi skulle kika på hur förra helgen såg ut.
Den var fullproppad med både trevliga & tråkiga saker. Jag var helt slut i Söndagskväll vill jag lova. Man kan nog inte tro det om mig egentligen för jag kan nog upplevas som väldigt social och framåt , men jag är i grunden en så sjukt osocial människa och trivs bäst i mitt eget sällskap eller i mindre sällskap. 
Men det är ändå så roligt när det händer saker. Vi tar en kik 
(null)
I slutet av förra veckan fick Rasmus föräldrars vovve somna in. Fina lilla killen, som han kommer vara saknad när man kommer hem där <3
(null)
Jag & Rasmus fick barnvakt till Lowe i Lördags. Så vi gjorde stan kan man säga.  Vi åkte på loppisar och kollade saker, var på dollar store och Rusta samt handlade på Ica Maxi. Jäkla så bra eftermiddag! Och Lowe var så nöjd och glad när vi skulle hämta honom. Det kändes riktigt bra!
(null)
Vi blev hembjudna till Rasmus syster & man  under lördagkvällen. Dom hade lagat hemgjorda plankor. SÅ GALET GOTT! Det var riktigt längesedan jag åt planka, så jag njöt av var tugga. 

(null)
Sen dukades fruktbordet upp. Gott!

(null)
Grabben  vägrar att gå. Så fort vi släpper han händer, så sätter han sig ner. Haha, vet inte vad man ska göra. Fortsätta träna? 
Men att få med gåvagnen och med denna bilen är poppis 


(null)
Fick denna bilden skickad till mig i Fredags när Lowes farfar passade honom en stund. Mys ute på stranden.
(null)
Och vi avslutade helgen med mys i soffan tittandes på Nalle puh. ❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0