Onsdag 25.e november

Hejsan hej!
Ett inlägg skrivit från kvällsmyset i soffan idag. Har varit hemma med en hostig och förkyld kille sen i Tisdags, så man är lite småseg. Ska vara hemma i morgon också, men ska vara med på ett zoom-seminarium (har sökt in till Malmö universitet till våren då jag vill bli handledare för vfu-studenter) så Rasmus ska vabba. Livet med barn i förskoleåldern ;)

Jag tänkte som vanligt bunkra ihop lite bilder från de senaste dagarna, för att göra det enkelt.

(null)
Lowe fick tag i min mobil och vi lyckades ta denna selfien tillsammans 
(null)
Vår eftermiddagsrutin på helgen och vissa vardagar är att mysa upp oss i soffan och titta på film. Så mysigt att han blivit så stor att han faktiskt (stundtals) sitter kvar och tittar. Tror han tycker det är mysigt när vi drar en filt om oss

(null)
Gladfisen som är så duktig på att äta. Dock har vi upptäckt att han hostar & nyser vid varje måltid. Vi är inte oroliga att det skulle vara något fel, men lite fundersam blir man. 

(null)
Även böcker tycker Lowe om att lyssna på och bläddra i. Ja inte för att han sitter kvar länge och lyssnar..meen iallafall.. haha!
(Dock lyssnade han på hela den boken Rasmus läser)
(null)
Vi åkte ut till Torupskogen för att gå en promenad och fika. Det blev kaffe på en stubbe i skogen. Haha!

(null)
Åh vad jag tycker om oss tre. 
❤️
(null)

Alltså att denna lilla killen bara är min, min, min!! Helt galet när man tänker på det! Så sjukt att jag haft honom i magen liksom. Haha!❤️
(null)
Rasmus och jag har nästan startar en söndagsrutin. Vi spela Bingolotto.
Har gjort det typ två helger i rad nu, haha!
Men det är ju så mysigt. (null) 
I Måndags var det sista gången på sydkursen. Rätt skönt faktiskt, har inte tyckte det varit så roligt. Har fått gjort mer hemma än där. Men ja, vi får se om jag börjar längre fram igen.
(null)
Natten till Tisdag fick jag en känsla av att ha ett spädbarn igen. Fy fan vilken natt vi hade med Lowe. Han hostade & vrålade om vart annat. Kände mig verkligen som en nybliven mamma igen.. fy!
Tror jag fick Lowe att sova vid halv 3 kanske? Och då hade vi varit vakna i minst 1 timme. Fick sätta mig i soffan så han skulle somna på mig. Rasmus kom ut med hostmedicin till honom och tillslut somnade han.
BLÄ för förkylningar.

(null)
Så vi var rätt så slöa båda två i Tisdags..

(null)
Klickade hem ett nytt nagellack häromdagen. Så fin färg!  




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0