Farsdag, middag & Coronavänligt kalas

Hej hej! 
Helgen är slut och i morgon är det dags för en ny arbetsvecka...är det julledigt snart? Eller?! 
iallafall så kommer här ett hopplock på helgens roligheter.

(null)
Min favorit podd har lagt ner...
Men nu har jag hittat dessa fantastiska tjejer i stället. Så nu har jag äntligen något kul att lyssna på när jag cyklar till jobb. (När jag inte vill ha musik, vill säga ;)  )

(null)
Fredagen började med en strålande selfie. Kände mig himla snygg och Fredagsfin.

(null)
På fredagskvällen hade vi bjudit hem Rasmus familj. Vi beställde sushi och jag var i mathimlen. Så himla gott! Har äntligen hittat dessa Tempura rollsen, med friterad räka i. SÅ GOTT! 
(null)
Sen blev det sällskapsspel och grönsaker med dippa 

(null)
Lowe den busen fick vara uppe lite längre denn kvällen. Mysunge.

(null)
På lördagen var vi bjudna till Linus på 30-års kalas. Men iom de nya restriktionerna, så valde vi att träffas utomhus istället. Några spelade boule medan jag & Josse gick till lekplatsen med Lowe.
(null)
Söta plutt i sin fina Facebookfyndadd overall, haha! 

(null)
Under lördagskvällen fick jag börjat på en ny tröja till Lowe. Funderar på om jag ska sy byxor rill, så det funkar som en tvådelad pyjamas. Han börjar ju växa ut alla sina...

(null)
Och idag, Söndag. Var det ju alla pappors dag. Jag hade blivit beordrad av Lowe att fixa present till Rasmus. Sagt och gjort, så fick han en mugg & en ölbryggningsbok. 
Lowe var nöjd och en styck pappa också.. haha!
(null)
Finaste killarna i mitt liv. ❤️

(null)
Nu i kväll hade vi pappa, Randi, Maja & Andres över på söndagstacos. Testade att laga och äta tofu för första gången i kväll. Absolut inte sista gången jag äter det kan jag säga. Mums!!

(null)
Till efterrätt blev det en chokladkaka där en av huvudingredienserna var naturell kvarg. Den var verkligen god!!

Och det var min helg. Nu ska jag tugga för en ny vecka och snart så är det äntligen helg igen ;)

Puss & kram 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0