Adventsfrukost

Hoppas ni hade en mysig första advent igår. Vi dukade upp vår årliga adventsfrukost (med all-inclusive, haha) och hade en riktigt mysig långfrukost bara vi tre detta året (pga, ja ni vet...) 
Jag tänkte slänga in några bilder på hur det sett ut andra år (typ samma men ändå;) )

(null)
Första året, 2014, som vi hade adventsfrukost bjöd vi hem Linus & Sandra. Det var som sagt här det startade.

(null)
2015. Med Linus & Sandra igen. 

(null)
2016. De underläggen som jag har har jag ärvt från min farmor. Visst är det så sentimentalt med vissa saker, att man måste ha dom framme.
Dock ligger dom i en låda i vårat kaosgarage nu, och där får dom ligga tills nästa jul.
Även detta året bjöd vi över Linus & Sandra

(null)2017. 
Då hade vi frukost ensamma. Men på kvällen kom Linus & Sandra på adventsmiddag istället, haha!

(null)
2018. 
Första julen i vårt hus (och med en Lowe i magen, som vi var ovetandes om). I år hade vi även bjudit hem Jonathan & Emma med deras barn. Och så klart Linus & Sandra.

(null)
2019. Sandra var sjuk med Linus kom och det gjorde även Josse. Lowe låg nöjt i sitt babygym hela morgonen  ❤️

(null)
Och till sist årets adventsfrukost, så himla mysigt! Och Lowe fick smaka på lussebulle och pepparkaka. Det sist nämnda var en hit.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0