15.e December

Hej på er, hoppas ni har en bra Tisdag. Nu är vi verkligen på upploppet inför julledigheten. Jag längtar så jag spricker!! Jag är så trött i kropp och knopp just nu!
I helgen har vi haft sjukstuga då Lowe blev hemskickad i Onsdags och jag vabbade i Torsdags och sen gick jag själv hem från jobb i Fredags och var hemma tilll i går. 

Iallafall så tänkte jag att vi skulle kika på bilder från de senaste dagarna.


(null)
Denna glada killen har på Torsdag gått en hel termin på förskolan. Hur galet? Sen att vi typ vabbat sönder hela hösten, behöver vi inte prata om..
(null)
Det är så mycket lek och bus med denna killen för tillfället. Han älskar sina böcker fortfarande, även hans klossar är roliga och även hans leksakskök. Men även dammsugaren & allt annat som inte är leksaker.

(null)
Gladfisen som varit förkyld från och till dessa veckorna..och så även mamman. Men glad som en lärka kan man vara ändå.
(null)
Jag testade att sy ett par kalsonger till Rasmus häromkvällen.  Blev faktiskt väldigt nöjd. 
Kallar dom stuvbitskallingar, HAHAH! (null) 
Trots att det är tufft stundtals just nu så lyser denna lilla stjärnan upp tillvaron varje dag ❤️

(null)
Rasmus har haft en projekt de senaste veckorna. Att göra iordning vår garderob så jag kan flytta in min symaskin där inne. Alltså ett eget litet kryp in. God jul Kajsa, haha!

Lowe ville också hjälpa till och hamra lite 

(null)
Jag trotsade förkylningen och sydde två tröjor till Lowe.
(null)

(null)
Även granen åkte upp i helgen. 

(null)



Och den kom jag in på kursen jag sökte till nu i vår. Hon ska bli handledare till blivande förskolläraren!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0