Tösen ❤️

Fast än jag vet att du är borta nu, så lyssnar jag efter dina små tassar och klorna som låter i golvet när du går. Ditt lilla jamandekurr när du hoppar upp i sängen till mig och klättrar upp på min mage. Du spinner så där mysigt, tryggt och härligt när jag klappar dig.

Kliar på dina öron, för det tycker du om.
 
Du möter mig vid dörren med svanstippen på sne, så där som du alltid har den. Du springer direkt till matskålen och sitter där och väntar på mig.
 
Jag lyfter upp dig och du kravlar dig upp på mina axlar, för där tycker du om att ligga. Jag känner tyngden av din varma lilla kropp, och du spinner härligt när jag går runt med dig och du får hänga med på det jag gör.
 
Du hoppar upp i soffan och väntar på att jag ska lägga en filt i mitt knä, så du sen kan lägga dig hos mig. 
 
Mitt i natten vaknar jag och känner efter med foten, jo, du ligger där i benändan, som varje natt.
 
Men nu, nu är du inte här mer. Och jag saknar dig så mitt hjärta sprängs. Min lilla Tösen, min kisse, min svarta lilla panter med dom finaste gula ögonen. Tack för att jag fick spendera 7 år med dig. Tack för att jag fick lov att vara din matte. Och förlåt för att jag inte kunde hjälpa dig att bli frisk. ❤️
 
Saknar dig och längtar tills den dagen vi ses igen.
 
Adjö är ej föralltid, farväl är inte slut. I mina tankar finns du, alltid kvar. ❤️
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0