TBT: Maj 2016

Maj 2016. Jag läste min 4.e termin på högskolan och hade 1,5 års kämpande kvar. Våren gjorde sitt härliga intågande och träningsmotivationen var på topp!

(null)

(null)
Började första Maj med en fiskerunda samt en mysig dag i Höllviken, där vi käkade en god hamburgare i gräset vid kanalen. Hur mysigt?!

(null)
Kursen naturvetenskap & teknik drog igång. Lätt en av de roligaste kurserna på utbildningen. Älskade när man hade mer praktiska kurser och denna var verkligen praktisk. 

(null)
Vi var bland annat i Skrylle och Torup på "skolutflykt". Riktigt härliga dagar även om myggen höll på att äta upp oss dagen i Torup.

(null)

(null)
Äntligen var det tillräckligt varmt för att sitta på balkongen. Det blev både frukost, lunch och mellis där ute vissa dagar. Jag hade dessutom sällskap av Tösen varje dag, som underhöll sig med att kika ut genom fönstret på alla fåglar.

(null)
Jag hade megalångt hår!!

(null)
Jag fick en besatthet av fröknäcke under denna månaden. Föråt mig nog litegrann tror jag, för nu så är jag inte jätteglad i det, haha!

(null)
Jag & Rasmus tog en roadtrip upp till Kåseberga och Alestenar. Vi åt en god pizza och bara myste runt där uppe.

(null)
Jag hade tjejkväll hemma hos mig med dessa tre Donnor. Vi åt tacos och snackade i flera timmar. 

(null)
Det blev mycket träning denna månanden, framför allt powerwalks nu när solen kikade fram och graderna steg. Riktigt härligt!

(null)
Vi firade mamma på Morsdag, grillade och åt årets första nypotatis. 

(null)
Kämpade med slutspurten av kursen och kunde sen njuta av ett lååångt och härligt sommarlov!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0