Måndag du kära Måndag

Hejsan hejsan.
Ny vecka, men ingen bebis...Nääe, jag är inte bitter eller så, HAHAH!!
Så då gick vi in i v.41 och jag tror att han vill stanna inne ett tag till faktiskt. Jaja, så länge han kommer så är jag nöjd. 

Iallafall så har denna helgen varit himla lugn. Vi har ju avbokat allt dessa dagarna i och med bebis. Men tji fick vi. Dock har vädret varit väldigt regnigt och grått denna helg så vi har bara myst inne, storstädat hela huset, kört till soptippen och chillat i sängen och soffan. 

Denna veckan vet jag inte vad som händer. Ska till barnmorskan i eftermiddag, och jag hoppas att det är sista gången nu, haha! Annars ska jag bara ta det lugnt, som vanligt.

Ha en fin Måndag.
Puss ❤️

(null)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0