Lördag och förkyld...igen..

God morgon godmorgon, våren är här och fåglarna kvittrar!!....
DAGENS LÖGN!!! SNÖH*LVETE!!! 
 
Jag vaknade upp och den gröna gräsmattan utanför oss var ännu en gång vit och täckt av massa snö. Jag tror att våren blev inställd i år? Eller att vinter liksom strejkade i julas och bara: "haaah, glöm att ni ska få något winterwonderland denna julen! Men vi ses i Mars! HA DE!!". Jaja, så är det. Våren kommer väl lagom tills vi flyttar in i huset skulle jag tro? Det är bara att ta det och tänka på alla barn som kan åka pulka och ha kul i snön. 
 
Idag är denna tösen förkyld, igen! Men det är rätt okej ändå, mår inte dåligt precis. Jag ska hem till Josse ikväll för att ha lite tjejkväll. Och det kommer bli en riktig chillkväll. Typ myskläder och godis. I like!!
 
Nu ska jag fixa mig lite och sen fixa grönsaker och dippa tills ikväll.
Puss ♥
 
Kvällssnackset igår. Linschips är SÅ gott!
 
I Torsdags var jag SÅ sugen på kebabtallrik. Men jag gjorde min egen variant utan pommes. 
Kebabkött, ris, kebabsås  & en stor sallad. 
GOTT!
 
DETTA VILL JAG HA JUST NU!!!!!!!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0