Hej igen!

Jag är på riktigt sämst på att blogga just nu.
Livet går verkligen förbi mig i ultraspeed. Och jag bara jobbar, jobbar & jobbar. Där i mellan så renoverar vi, bor i ett kaos med kylskåp som står ute i hallen ect...
 
Så ja, livet händer verkligen förtillfället. Och jag känner att jag snart vill trycka på pausknappen. Men nästa Fredag går jag & Rasmus äntligen på 3 veckors semester, och jisses vad jag ska njuuuta! Jag är så värd denna ledigheten efter detta första halvår som förskollärare. En termin som på många sätt varit både tuff och rolig. Mycket har hänt med andra ord. 
Börjar ju jobba på en ny avdelning till hösten, och startar upp en helt ny avdelning för barn mellan 1-3 år. Så jag passar verkligen på att krama om barnen på min avdelning så mycket jag bara kan nu ♥
 
Iallafall. Jag tänkte slänga in lite bilder, i vanlig ordning.
Vi hörs när vi hörs.
Puss ♥
 
Fick fler fina sommarpresenter av barnen. Så bortskämd och tacksam ♥
 
 
Jag & Rasmus var ute och åt några dagar efter vår 11-årsdag. För att fira lite ;) Rekommenderar maten på Bistrå i Trelleborg. Gott gott!
 
Gjorde midsommarkrans och firade med barne på jobb. Vi dansade runt midsommarstången och lekte lekar. Mysig dag.
 
Sen blev den midsommarafton och den firades hemma hos Rasmus föräldrar. 
 
Midsommardagen. Jag & Tösen chillade i soffan
 
Jag & Rasmus avnjöt vars en smoothie i trädgården. (Helt magiskt att ha en egen trädgård, älskar det!!)
 
Var på trädgårdsmingel hemma hos Kimberley för att kolla in hennes tavlor och även den som kommer pryda vårt vardagsrum när vi är färdig renoverade :) Älskar den!! ♥
 
Svettig och skitig efter 1 timmes indoorwalking intervall, och sen bar jag in sammanlagt 400 kg ( JA, på riktigt!) flytspackel till golvet..
 
Kvällsmat. Älskar soppa, trots att det typ är 30+ grader ute, haha!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0