Fredag, helg och massa bilder

Hejsan hejsan!
Då var det äntligen Fredag och ingen är gladare än jag! Tjoho! :D
Idag blir det jobb mellan 7:30-16:30 och sen raka vägen hem och äta goe middag, vilket kommer bli Snitzel med potatiskroketter & bea!! Jag längtar som en tok.
 
Iallafall så kommer här ett gäng bilder på vad som hänt de senaste dagarna.
Ha en fin Fredag.
Puss ❤️
 
(null)
Igår firade jag en månad som förskollärare. Helt galet, tiden har gått så fort!
 
(null)
I onsdags fick vi sålt vår lägenhet och jag längtar som en tok tills vi får flytta här ifrån och in i vårt fina hus ❤️
 
(null)
Jag har börjat läsa en ny bok som faktiskt är riktigt bra! Rekommenderar den!
 
(null)
Herromdagen blev det matlåda på jobb. Händer väldigt sällan, men det var en GOD matlåda, så att ;)
 
 
(null)
Igår blev det biodate med hjärtat. Vi såg Black panther. Den var så där, 3/5.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0