7.e Augusti

Hej mina vänner!
VI är inne i Augusti..redan liksom?! Vet inte riktigt vart denna sommaren tog vägen? Har ju inte riktigt kunnat "njuta" av den då det varit så himla varmt att man knappt velat gå ut på dagen. Men vi har haft fullt upp med renovering här hemma så det är lungt ;)
 
Men jag börjar ju längta lite smått till hösten nu kan jag säga. Sommaren har aldrig varit min favoritårstid, och med denna hettan så SUGER den verkligen! Nej, nu vill jag ha krispig luft och gula löv..gärna lite regn också om det inte är för mycket begärt..hehehe...
 
Iallafall så kommer här ett gäng med bilder för att sammanfatta dagarna, i vanlig ordning. 

Puss & kram på er alla, jobbande eller semesterfirare. ♥
 
 
 
Jag & Rasmus satt och väntade in de Polska brandmännen som hjälpt till att släcka bränderna längre upp i Sverige. Dom skulle ta båten från Trelleborg, och vi stod på sista viadukten med en massa andra för att hälsa dom välkommna. 
Vilka hjältar ♥
 
Vi blev hembjudna till dessa två filurer en Fredagkväll. Blev bjudna på gomiddag och efterrätt. Sen satt vi bara och snackade hela kvällen. Mycket mycket trevligt!
 
Parmesanpanerad kyckling och auberginegratäng. 
 
Denna kisen är förtillfället så himla kelig. Tror det är värmen som gör henne lite småtrött och slö. Och Kelig till tusen. 
 
Härromveckan fick jag hem dessa översnygga barstolar till vår köksö. Det var verkligen pricken över i.et. 
 
Tösen godkände dom. 
 
Ett styck bättre mellanmål. 
 
Min bästa bästa kisse. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0