Tisdag den 10.e April

Hej vänner!
Dagarna rullar förbi. Nu är det bara 6 dagar tills vi flyttar in i huset. Hela förra veckan fixade vi med flyttkartonger och lite packning. Snart är allt klart och bara möblerna finns kvar. Det är inte klokt vad man har grejor egentligen! Vart fick allt plats??
Iallafall så är jag supertaggad och längtar så mycket till efter kl 10:00 på Måndag, för då är huset vårt!
 
På tal om något annat så var jag på Aw med jobb i Fredags, vi käkade på pinchos och hade det trevligt. Senare mötte jag upp Rasmus då hans firma också hade Aw. Så vi alla dansade loss på Paddys tills klockan blev 2.. sen drog vi oss hemåt. 
 
Så helgen har varit bra, och nu är en ny vecka redan igång. På Måndag är det flytt och jag har semester då och på Fredag. Åhhhh jag längtar ihjäl!!!
 
Ha en fin Tisdag.
Puss ❤️
 
(null)
Jag längtar ihjäl mig!!!!
 
(null)
Äntligen kan man gå i tunnare jackorn!
 
(null)
Detta mina vänner är vårt kök..hur får vi plats med så mycket saker??! 11 LÅDOR!!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0